FAQ's

Kan ik een factuur krijgen voor mijn levering?  

Zeker! Geef je BTW nummer op en je ontvangt na je bestelling automatisch een mail met een link naar je factuur. Onze producten en ook het transport zijn belast met 6% BTW. 

Kan ik een leveradres opgeven dat verschilt van het facturatie-adres?

Het is mogelijk een verschillend facturatie- en leveradres in te voeren. Je vinkt hiervoor het vakje "ander facturatieadres" aan bij de betalingsopties. Dit is handig indien je op je werk wil laten leveren of KarmaKarma als geschenkpakket wil opsturen.

Zijn KarmaKarma cups milieuvriendelijk? 

Jazeker! KarmaKarma cups bestaan uit papier met een composteerbare coating. De verpakking is vrij van plastiek en bestaat volledig uit biomassa die kan worden gecomposteerd.

Hoe lang duurt het voor mijn pakketje aankomt?  

Wij verzenden alle bestellingen minimum twee keer per week via B-Post. Je wordt door ons op de hoogte gehouden over de status van je levering.

Is je bestelling dringend? Vermeld dit dan samen met je telefoonnummer in het opmerkingen veld, zodat we kunnen bekijken wat mogelijk is.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?  

Dat hangt af van zowel de bestemming als de hoeveelheid van je bestelling. Je kan de kosten precies berekenen door je bestelling en je adres in te vullen en door te klikken naar betalingsopties en verzendkosten. Je krijgt dus voor je je aankoop bevestigt een exact beeld van de kosten. 

Kan ik de producten retourneren? 

Neen. In het belang van iedereen en uit hygiëne voorzorg nemen we geen verzonden producten retour.