Versand
Levering en uitvoering
1. Alle goederen en diensten worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.
2. Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 1 à 4 werkdagen. Wanneer een artikel niet in webshop stock is, wordt het aangeboden op jouw leveringsadres in 3 à 6 werkdagen. Wij informeren u wanner uw bestelling wordt ingepakt voor verzending.
3. De levering gebeurt door BPost of in uitzonderlijke gevallen door DPD of DHL op het adres opgegeven door de klant. Vanaf een bepaald bestelbedrag vallen de kosten voor levering weg. Onder een bepaald bedrag, worden de kosten voor verzending doorgerekend.
4. Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn. Als wij dat niet doen, kan je kosteloos afzien van je bestelling. In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.
5. Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in de post.
6. Indien de door ons geleverde goederen tijdens, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden. We zullen steeds zoeken naar een gepaste oplossing, en ontbrekende of beschadigde producten naleveren. In geval van verkeerd geleverde producten kunnen we je vragen deze terug te sturen via een door ons aangeleverde retourbon. Wij staan in dat geval ook in voor de verzendkosten.
We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.
7. Door het aanvaarden van het pakket, ga je er mee akkoord dat de bestelling in goede orde is aangekomen. Als je pakket met de bestelling beschadigd lijkt, moet je het pakket weigeren en laten terugsturen. De koper weet dat wij niet meer verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor de staat van de bestelling zodra het pakket met de bestelling aanvaard is van de transportfirma of onze eigen leverdiensten. Bij een probleem met de levering van je bestelling contacteer je altijd best onze klantenservice. Wij proberen immers steeds een goede oplossing te vinden voor elk mogelijk probleem met de levering van je bestelling.
8. Voor beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming, die niet zichtbaar zijn op het moment van de aanvaarding van het pakket, neem je steeds contact op met de klantendienst van Karma Karma via info@karmakarma.be. We proberen steeds een oplossing voor u te vinden.
9. Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.