FREE SHIPPING AS OF 45 Euro in BENELUX

Of ikzelf KarmaKarma eet en of dat nu gezond is?

Of ikzelf KarmaKarma eet en of dat nu gezond is? 

Deze vragen krijg ik heel vaak en daarom zal ik in de volgende weken telkens een stukje bloggen over de verschillende gezonde aspecten van KarmaKarma. Hieronder lees je over de gezondheidsvoordelen van haver, en later vertel ik jullie over andere voordelen.

KarmaKarma bevat Haver

  • Wie haver eet, heeft geen hongerHaver bevat oplosbare vezels die gaan zwellen en je een verzadigd gevoel geven. Daarom zal je minder geneigd zijn ongezonde snacks te eten.
  • Haver is goed voor onze darmen omdat haver vezelrijk voedsel is. Haver is een volkoren graanproduct. KarmaKarma gebruikt bovendien hele havervlokken. Die hebben een grovere textuur die niet zo papperig of kleverig wordt. Echt een heel verschil in smaak ten opzichte van de gebruikelijke, verknipte havervlokken.
  • De koolhydraten in haver worden langzaam opgenomen, zodat er geen piek ontstaat in het bloedsuikergehalte.
  • Haver en ook quinoa hebben een lage glycemische index, in tegenstelling tot tarwe die in wit- of volkorenbrood zit. Wij hebben de slechte gewoonte veel brood te eten en dit wordt vaak gezien als een van de voornaamste redenen van het toenemende probleem van overgewicht.
  • Haver verlaagt cholesterol. Cholesterol is een risicofactor voor hartziekten. Dit is wetenschappelijk bewezen en goedgekeurd als voedingsclaim door de Europese Unie!

KarmaKarma gebruikt enkel haver en een beetje quinoa. Dat maakt KarmaKarma een gezonder dan brood of zelfs muesli's (die vaak veel ook andere granen bevatten). En omdat het zo gezond en lekker is, eet ik al meer dan 10 jaar haver, dus lang voor de hype begon. Mijn hele gezin eet haver en niet alleen 's ochtends.

Volgende week meer over waarom KarmaKarma gezond is ! Have a Happy Healthy Weekend.

 


Laat een reactie achter

Let op, opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.